Veel gestelde vragen

Hoe kan ik bestelling plaatsen?

Op de webshop kun je per merk of categorie de artikelen bekijken. Zie je iets leuks? Klik dan op de foto. Je komt terecht op de productpagina waar je de juiste maat kunt selecteren en bestellen.Staat de gewenste maat er niet bij, dan is het helaas niet meer op voorraad.  Wanneer het product is toegevoegd aan het winkelmandje kun je weer verder winkelen. Wanneer je uitgewinkeldbent ga je naar het winkelwagentje, eventueel is het nog mogelijk om hier je bestelling aan te passen. Je vult je gegevens in en kiest voor de gewenste betaalmethode. Klik op bestellen en na een eventuele betaling (afhankelijk van je keuze) is de bestelling afgerond. Per email krijg je van ons een orderbevestiging. Is dit niet het geval laat het ons dan even weten op [email protected]

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Producten kunnen binnen 14 dagen aangemeld worden via de email voor een retour of omruiling. Na aanmelding heb je nog 14 dagen de tijd om het naar ons retour te sturen. Gebruik daarbij altijd het retourformulier wat je hebt ontvangen bij je bestelling. Dit maakt het voor ons een stuk overzichtelijker en jouw eventuele terugbetaling zal dan ook sneller geregeld zijn. Geen retourformulier ontvangen? Stuur ons even een email ([email protected]) en we sturen een formulier naar je op. De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Je blijft echter wel  verantwoordelijk voor de goederen tot het moment van ontvangst door Sam & Co. Kies daarom ook altijd voor verzending met Track&Trace zodat je weet wanneer je pakket bij ons geleverd is. Het volledige bedrag van de retour gezonden producten zal terug gestort worden.

Kan ik mijn online bestellingen retourneren in de winkel?

Graag zelfs! Wij willen je echter wel vragen om je factuur mee te nemen zodat we alles hier snel kunnen verwerken. Je krijgt je aankoopbedrag niet direct in de winkel terug maar zal op dezelfde manier worden verwerkt als je betaalkeuze tijdens het bestelproces.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over een artikel?

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er toch een klacht is. We vragen je dan om je klacht, het liefst voorzien van foto’s. bij ons te melden via de email ([email protected]) Wij zullen je klacht eventueel in overleg met de leverancier beoordelen en het netjes met je afhandelen.

Het artikel wat ik geleverd heb gekregen is verkeerd.

Het kan altijd gebeuren dan je een verkeerd product of verkeerde maat hebt ontvangen. Stuur ons zo snel mogelijk een email voorzien van ordernummer ([email protected]) zodat we het op een juiste (kosteloze manier) op kunnen lossen.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €3,95. Vanaf €50,- verzenden we gratis. Voor verzendingen naar het buitenland gelden aparte tarieven.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

De verzending vindt plaats binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van uw betaling. Bestel je voor 17.00 uur dan proberen we je pakketje dezelfde dag nog te verzenden. We zijn afhankelijk van PostNL en kunnen dus niet garanderen dat een pakketje ook de volgende dag al geleverd wordt.

Hoe kan ik zien of mijn bestelling gelukt is?

Als je een bestelling plaatst ontvang je een e-mail met een orderbevestiging. Zodra je pakket verzonden is ontvang je een mail met daarin uw Track en Trace code.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door contact met ons op te nemen bij voorkeur via ons e-mailadres [email protected]

Kan ik kadobon kopen?

Jazeker! Alleen is dat vooralsnog iets wat alleen bij ons in de winkel kan. Een kadobon is ook nog niet op de webshop in te leveren. We zijn hard bezig om dit in de toekomst aan te passen.

Wat kan ik doen als mijn betaling mislukt is?

Mocht er ergens iets mis gegaan zijn neem dan even contact met ons op. ([email protected])

Heb je vragen over maten, garantie of voorraad?

Als je vragen hebt over de maat, garantie en voorraad, stuur ons dan even een email ([email protected]). Wij streven er naar je email vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Kan ik ervan uit gaan dat alles op de webshop leverbaar is?

Wij doen onze uiterste best om de voorraad kloppend te houden op de webshop. Aangezien de voorraad van de webshop ook in onze winkel hangt kan het altijd zijn dat op het moment van bestellen deze net in de winkel verkocht is. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en dit in overleg met jou oplossen.

Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel.

Neem dan even contact met ons op via de contact pagina, of stuur ons een email ([email protected]) Je mag ons ook altijd bellen op tel. 0165-201122

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »